پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۸۱ تن و ۵۳۰ کیلوگرم شکر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در رومشکان کشف و توقیف شد.
شعارسال: مأموران پلیس آگاهی رومشکان در ایست و بازرسی این شهرستان در محور پلدختر - کوهدشت حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنان را متوقف کردند و در بازرسی از سه خودرو، مقدار 81 تن و 530 کیلو شکر قاچاق کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با اشاره به این که محموله‌های قاچاق کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد استان های غربی بارگیری شده بود، افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را سه میلیارد و 261 میلیون و 200 هزار ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این که قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند، عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هر گونه اخبار در زمینه کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

* سد آبسرده بروجرد 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در بازدیدی که از سد آبسرده بروجرد داشت از پیشرفت 30 درصدی این سد خبر داد.

وی اظهارداشت: عملیات سد آبسرده با هدف کنترل جریان های سطحی در محدود طرح و ذخیره آنها در مخزن این سد جهت توسعه آبیاری اراضی پایین دست به میزان چهار هزار و 500 هکتار و تولید انرژی برقابی با حجم 60 میلیون متر مکعب بوده که در سال 95 مراسم انحراف آب آن توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سپری شدن مراحل سخت و دشوار پروژه و باز شدن جبهه‌های کاری افزود: این پروژه متعلق به مردم است و با همکاری استاندار و مجموعه مدیریت منابع آب در رابطه با رفع مشکلات طرح اقدام انجام می‌شود.

* اعضای ستاد انتخابات شهرستان خرم آباد معرفی شدند

در احکامی جداگانه محمود آشناگر به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم آباد، ابوالفضل خورشیدوند، عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، فرزاد یاراحمدی دبیر کمیته امنیتی و حمید رشنو به عنوان عضو و رئیس کمیته استعلامات انتخاب شدند و سهیلا بیرانوند و فرامرز حسن پور نیز به ترتیب به عنوان عضو و رئیس کمیته‌های فن آوری اطلاعات و حقوقی منصوب شدند.

در حوزه اطلاع رسانی نیز رضا طولابی به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی و زهرا ظهیری به عنوان عضو و مسئول سامانه اطلاع رسانی انتخاب شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 1331986 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
از کجا متوجه شدید که قاچاقه؟قاچاق از کجا خریداری شده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین