پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع 82 میلیون لیتر نفت سفید در استان طی هشت ماه گذشته خبر داد.

شعارسال :فریدون یاسمی ديروز از توزیع 82 میلیون لیتر نفت سفید در استان طی هشت ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: از این میزان 75 میلیون لیتر به روستاها ارسال و توزیع شده است.

وی با اشاره به ارسال نفت سفید به روستاهای صعب‌العبور استان کردستان، افزود: از 75 میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده در روستاهای استان، 35 میلیون لیتر به روستاهای صعب‌العبور ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 455 فروشندگی روستایی در استان فعال است که از این تعداد 160 مورد در روستاهای صعب‌العبور قرار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: بیش از 60 هزار خانوار استان نفت سفید مصرف می‌کنند.

یاسمی همچنین درباره تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تامین انرژی استان، گفت: با توجه به اهمیت این نیروگاه، ذخیره‌سازی مطلوبی در مخازن آن انجام شده است.

وی به ذخیره‌سازی نفت‌گاز در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج اشاره کرد و گفت: تاکنون 50 میلیون لیتر نفت‌گاز در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج برای مواقع مورد نیاز ذخیره سازی شده است.

وی در پایان مصرف نفت‌گاز این نیروگاه را با توجه به سرمای اخیر 2،5 میلیون لیتر در روز اعلام کرد و گفت: سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از طریق نفتکش و خط لوله تامین می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار سه شنبه 17 آذر 1394 ، کد مطلب : 13940916000976 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین