پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با کمک سازمان میادین شهرداری قم ۳۰ چادر عرضه میوه شب عید در استان پیش‌بینی‌شده است و هرزمانی که مدیریت استان تصمیم به توزیع بگیرد این میوه‌ها به مردم عرضه خواهد شد.
شعارسال: محمدرضا طلایی ، با اشاره به آمادگی سازمان جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیری که در استان صورت گرفته سیب و پرتقال باکیفیت برای شب عید همشهریان به میزان کافی فراهم‌شده است.

وی بابیان اینکه با کمک سازمان میادین شهرداری قم 30 چادر عرضه میوه شب عید در استان پیش‌بینی‌شده است، افزود: هرزمانی که مدیریت استان تصمیم به توزیع بگیرد این میوه‌ها به مردم عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان ابراز کرد: قیمت‌هایی که هم‌اکنون در بازار ارائه می‌شود نزدیک به قیمت‌های تمام‌شده است، ولی در این شرایط هم مرغ‌های منجمد هم برای تنظیم بازار در نظر گرفته‌شده است که باقیمت 5500 در معرض فروش به هم استانی‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار به‌صورت مستمر قیمت‌ها را رصد می‌کند، ابراز کرد: در ماه‌های گذشته به دلیل افزایش قیمت بره، قیمت گوشت قرمز هم افزایش پیداکرده بود که این قیمت‌ها سیر نزولی به خود گرفته است.

طلایی عنوان کرد: در نمایشگاه بهاره امسال گوشت گرم وارداتی باقیمت 36000 هزار تومان به مردم عرضه می‌شود که تاکنون بیش از یک و نیم تن از این گوشت‌ها به فروش رسیده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 1343008 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
خیلی کمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین