پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
یکی از فعالین اقتصادی شمال استان و شهرستان دیلم با انتشار یادداشتی خطاب به استاندار بوشهر نسبت به وضع اقتصادی موجود ابراز گلایه کرد.

شعارسال: محمد جبلی از فعالین اقتصادی شمال استان و شهر دیلم در یادداشتی خطاب به استاندار بوشهر گلایه های خود نسبت به وضع موجود شهرستان را ابراز کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وامرهم شوری بینهم

جناب آقای سالاری استاندار محترم استان بوشهر

با عنایت به الطاف بی کران خداوند متعال و استمداد از حضرت باری تعالی که بار دیگر این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا به عنوان خادمین مردم عزیز دارالمومنین شهرستان دیلم و بعنوان صرفا یکی از اهالی دلسوز اقدام به نگارش این متن نمایم.

جناب آقای استاندار هم اکنون که در ایام پایانی سال و در شرف آغاز سال جدید به سر می بریم با نیم نگاهی به معیشت مردم همیشه در صحنه شهرستان دیلم ، موارد ذیل را که حاصل قصور و یا سهل انگاری برخی مدیران در عرصه شهری می باشد را به عرض می رسانم:

عدم گام برداشتن برخی مدیران و مسئولین شهری در مسیر برنامه توسعه 5 ساله و سند چشم انداز 1400 و در نظر گرفتن محوریت معیشت مردم سخت کوش شهرستان* عدم پیگیری و انجام پروژه های لازم و ضروری برای شهرستان از سوی مدیران مرتبط ، به نحوی که بدون انجام نیازسنجی در این حوزه اقدام به طرح و اجرای پروژه هایی می نمایند که تاثیری در نوع و سبک زندگی مردم نداشته و باعث اتلاف بیت المال در برهه فعلی میگردد .

عدم برگزاری نشست های واقعی و با خروجی حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، که متاسفانه اینگونه نشست ها اکنون بیشتر جنبه تبلیغاتی و شو به خود گرفته و خروجی آن متنی خالی از وزن است.

عدم داشتن خروجی و کارنامه مناسب عملکرد پس از گذشت چند سال از تصدی پست توسط برخی مسئولین ، که متاسفانه با ضعف قانونی موجود در این بخش و نبود بازرسی مناسب ، بیشتر پتانسیل مدیران کنونی در ایجاد فضا و امور تبلیغاتی خود سپری میگردد و عملا گره گشایی از مشکلات عامه مردم از دستور کار اصلی فاصله گرفته است.

عدم وجود کوچکترین تاثیر از دریافت تن بار از مردم سخت کوش در عمران و آبادانی و توسعه زیر ساخت های شهری ؛ در حالی قول مدیران ارشد استانی و شهری ارتباط مستقیم تن بار با پیشرفت و تعالی خدمات رفاهی و سطح معیشتی مردم بوده است که متاسفانه اکنون خبری از آن نیست❗️

اکنون امید است مسئولین از گشایش پروژه های غیر ضروری پرهیز و بجای رفتار تبلیغاتی و شعاری ، رجایی وار سعی بر حل مشکلات مردم نمایند . متاسفانه در این برهه ، برخی از مسئولین و مدیران با در نظر گرفتن فرا رسیدن ایام پایانی دوران تصدی خود ، عملا کار را رها کرده و صرفا سعی برگزارش سازی و راضی نگهداشتن مقام بالاسری خود با خیال ابقا در مسئولیت خود را دارند و اما شهر ،، واقعا دلسوزی ندارد.❗️

جناب آقای استاندار ، با اندک تأملی قابل درک است که علیرغم دارا بودن پتانسیل مناسب انسانی و اقتصادی موجود در شهرستان دیلم ، هیچگونه رشد و پیشرفت و بهبودی در وضع معیشتی و خدماتی رفاهی مردم شهر در سال های اخیر بوجود نیامده است . و عملا دچار نوعی عقب افتادگی نسبت به شهرهای مجاور در آن موج می زند.

چرا بایستی دید مدیران به این شهرستان بیشتر کسب بودجه و درآمد و اخذ رأی باشد تا ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار ، افزایش درصد سرانه فضای سبز ، بهبود زیرساخت های شهری با توجه به هجوم گردشگران در ایام مختلف سال و ...!

امید است نگارش اینگونه همدردی ها صدای مردم غیور و مرزنشین و بیدار شهرستان دیلم باشد و مدیران با ایجاد تحولی رنسانس گونه در رفتار کاری شغلی خود ، به سمت مردم تغییر جهت داده و گره از مشکلات مردم باز کنند.

محمد جبلی فعال اقتصادی شمال استان

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر دیلم، تاریخ انتشار: 22اسفند1395، کدخبر: 43258: www.asredeylam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین