پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
ما از فرماندار محترم انتظار نداریم که از اعضای شورا و شهردار جم تشکر و قدردانی کنند اما فکر می کنم ، تشکر کردن از پرسنل خدماتی شهرداری جم خیلی توقع زیادی نباشد .

شعار سال: شب گذشته فرماندار جم در مصاحبه ای از سه دستگاه تسهیلات نوروزی به خاطر زحماتشان جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تقدیر و تشکر کرد .

فرماندار جم در بازدید از اقامتگاه ها، ستاد اسکان فرهنگیان و کمپ های امدادی جم، از آمادگی مطلوب آموزش و پرورش، هلال احمر و نیروی انتظامی قدردانی کرد.

در پی مصاحبه فرماندار ، احمد زایری رئیس شورای شهر جم ضمن ابراز گلایه شدید به فرماندار بابت ابن مصاحبه گفت : در ابتدا باید از فرماندار جم بابت تلاش هایشان تشکر کنیم و تقدیر فرماندار از دستگاه های تسهیلات نوروزی کار ارزنده ای است .

وی ادامه داد و افزود : ما از فرماندار محترم انتظار نداریم که از اعضای شورا و شهردار جم تشکر و قدردانی کنند اما فکر می کنم ، تشکر کردن از پرسنل خدماتی شهرداری جم خیلی توقع زیادی نباشد .

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت : کارگران زحمتکش شهرداری جم در پارک ها و سطح شهر شبانه روز زحمت می کشند تا در بحث اسکان مسافران نوروزی خللی ایجاد نشود .

زایری در پایان گفت: از همه کسانی که جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی زحمت می کشند از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر ، نیروی انتظامی و پرسنل شهرداری جم تقدیر و تشکر می کنم .

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای جم، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1396، کد مطلب: 7040:www. avajam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین