پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده انتظامی کشور قول دادند تا جایگاه نیروی انتظامی استان ارتقا یابد که این امر با توجه به متنوع بودن و حساس بودن مأموریت‌ها در قم باید صورت گیرد.

شعار سال: علی لاریجانی پیش از ظهر پنج‌شنبه در همایش «سهم من در امنیت و آرامش» که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه به موضوع امنیت و آرامش باید به صورت سیستماتیک نگاه کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی و با توجه به هم ریختگی در منطقه و همچنین مشکلات ناامنی که در نقاط مختلف جهان وجود دارد و نیز مشکلات درونی، نگرانی‌های وجود دارد که می‌توانند جوامع را تحت تأثیر خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه در بیرون از کشور عملیات‌های روحی و روانی برای تأثیرگذاری بر جامعه سازماندهی شده است، افزود: در مسائل داخلی کشور نیز ریشه‌های متنوعی را شاهد هستیم، از جمله مسائل اجتماعی، فرهنگی سیاسی، اقتصادی و اخلاقی که موجب بروز برخی از ناهنجاری‌ها می‌شود.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه در دین اسلام بر این امر تأکید شده است که مسلمین نباید ناامید باشند، افزود: داشتن روحیه امید و تقویت آن بسیار مهم است و باید به این نکته توجه داشت که مسائل امنیتی بسیار کلیدی است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور در زمینه تبلیغات غلبه منفی‌گرایی بر مسائل مثبت است، افزود: این امر می‌تواند به بنیان کشور آسیب برساند و تبلیغات باید از یک برآیند امیدوارانه برخوردار باشد.

لاریجانی با بیان اینکه انسان کارآفرین باید امیدوار باشد، افزود: در عرصه اجتماعی و سیاسی نیز باید جامعه دارای روحیه شادابی باشد و افراد یک جامعه ایمن باید حداکثر مشارکت را داشته باشد که این مشارکت عمومی در ایجاد امنیت بسیار مهم است و کلید آن نیز این است که مردم در جامعه احساس کنند که مسئولیت‌هایی به آنها سپرده شده است.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت باید در جامعه گسترده شود و دستگاه‌های مختلف در این عرصه باید ورود کنند، ادامه داد: یکی از اهداف برپایی این همایش نیز همین امر است که سهم دستگاه‌ها در تأمین امنیت مشخص شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان قم از مختصات خوب امنیتی برخوردار است اما توقعات از این استان به دلیل حساسیت‌های بالایی که وجود دارد بسیار زیاد است.

وی اظهار داشت: سردار اشتری فرماندهی انتظامی کشور نیز قول دادند تا جایگاه نیروی انتظامی استان ارتقا یابد که این امر با توجه به متنوع بودن و حساس بودن مأموریت‌ها در قم باید صورت گیرد.



با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردونیوز، تاریخ 31 فروردین 96، کد مطلب: 18346: www.fordunews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
اگر حرف نباشد و نسبت بدان ادراک داشته باشی، چیز خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین