پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تکمیل 180 پروژه عمران روستایی در این استان خبر داد.

شعار سال: رضا عوض‌پور در عسلویه اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و مدیران استان در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیرند.

وی افزود: تأمین منابع مالی پروژه‌های مختلف در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر مورد توجه و تأکید قرار دارد و به فضل خدا با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران، تعداد زیادی پروژه نیمه تمام تکمیل و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

عوض‌پور تصریح کرد: بیش از 590 پروژه برای افتتاح در دهه مبارک فجر در 10 شهرستان استان تکمیل شده که امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها موجبات رضایتمندی مردم در شهرها و روستاها را فراهم کند.

وی از تکمیل 180 پروژه عمران روستایی در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با تلاش صورت گرفته، تعداد 180 پروژه بزرگ و مهم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد که موجبات عمران و آبادانی روستاهای استان می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: این تعداد پروژه با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد ریال تکمیل و در اختیار مردم شریف مناطق محروم و روستایی قرار می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940926001157 : www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین