پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
مرحله دوم ثبت‌نام واجدان شرایط نام‌نویسی حج تمتع ۹۶ از امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت‌نام نکرده اند، آغاز شد.

شعارسال: مرحله اول ثبت‌نام کاروانهای حج 96، از 24 اردیبهشت ماه تا روز پنج شنبه گذشته ادامه داشته و مرحله دوم ثبت‌نام از امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، آغاز می‌شود.

در مرحله اول ثبت‌نام حدود 95 درصد واجدان شرایط ثبت‌نام در کاروان مبادرت به ثبت‌نام کرده‌اند.

چنانچه کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت‌نام نبوده‌، می‌تواند از امروز سی‌ام اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه haj96.haj.ir یا مراجعه به دفاتر زیارتی محل ثبت‌نام کاروانها نسبت به ثبت‌نام در کاروانهای حج اقدام کنند.

اولویتهای اعزام و ثبت‌نام مرحله اول حجاج، شامل کسانی بود که تاپایان شهریور سال 1385 ثبت‌نام کرده بودند اما از روز شنبه در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای حج کسانی هم که تا پایان آبان ماه سال85 در بانک ودیعه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای نام‌نویسی در کاروانهای حج سال جاری اقدام کنند که در این خصوص مدیریت حج و زیارت استانها اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت1396، کدخبر: 727027: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین