پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «فاز دوم طرح تولید و اشتغال در 76 روستا با تصویب و ابلاغ پروژه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مدیران کل استان‌ها آغاز شد».

شعار سال: جلسه تصویب و ابلاغ پروژه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در قالب طرح تولید و اشتغال 76 روستا، سه‌شنبه 9 خرداد با حضور مصطفی دهقان مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، پوریا سوی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، نمایندگانی از سه معاونت سازمان و مدیران کل 5 استان لرستان، خوزستان، کرمان، اردبیل و خراسان‌جنوبی برگزار شد.

مصطفی دهقان مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مورد این جلسه گفت: «هر هفته مدیران کل 5 استان در جریان پروژه‌های تصویب‌شده قرار می‌گیرند و بلافاصله عملیات اجرایی پروژه‌ها با توجه به زمان‌بندی مشخص شده برای هر منطقه آغاز می‌شود و ابلاغ این مصوبات نهایتا تا پایان خرداد به اتمام خواهد رسید».

او تصریح کرد: «پروژه‌های طرح تولید و اشتغال سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به وزارت کشور، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط اعلام می‌شود تا امکان استفاده از تمام ظرفیت‌‌های موجود برای اجرای پروژه‌های این طرح فراهم شود».

دهقان با تأکید بر این‌که استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای اجرای این پروژه‌ها، اضافه کرد: «مدیران کل استانی باید برای تأمین اعتبار اجرای پروژه‌ها خلاقیت داشته باشند و از تفاهم‌نامه‌های موجود بین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با سایر دستگاه‌ها برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح تولید و اشتغال در روستاها استفاده کنند».

مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: «هم‌زمان با آغاز فاز اجرایی طرح تولید و اشتغال در 76 روستا، بررسی روستاهای دیگر در دستور کار قرار گرفته است و تا پایان تابستان 96، تعداد این روستاها به 300 می‌رسد».

در این جلسه مدیران کل استان‌ها مسائل و مشکلات خود را در مورد اجرای پروژه‌ها مطرح کردند و نمایندگان سه معاونت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری راه‌حل‌های موجود را برای رفع موانع و تسریع اجرای پروژه‌ها ارائه کردند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1396، کد مطلب: 123189:www. chtn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین