پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
ثبت نام سرویس مدارس در شیراز 1 تیرماه اعلام شد.

شعار سالمحسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت : ثبت نام سرویس مدارس در شیراز از اول تیرماه به صورت الکترونیکی آغاز می شود و به مدت دو ماه ادامه دارد.

کلاری افزود: متقاضیان سرویس مدارس می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.shirazs.ir/ مراحل پیش ثبت نام را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان انتقالی نیز از اول شهریور تا 15 شهریور فرصت دارند ثبت نام سرویس را انجام دهند.

کلاری بیان کرد: سازمان دانش آموزی فارس از سال تحصیلی 94-95 مسئولیت مدیریت سرویس مدارس را برعهده گرفته است که بر این اساس برای بهبود کیفیت در اجرای این مسئولیت با 30 شرکت پیمانکاری قرارداد بسته است.

وی اظهار داشت: پس از واگذاری این مهم به سازمان دانش آموزی برای نخستین بار امور مربوط به ثبت نام سرویس الکترونیکی شده است و در سال گذشته خانواده ها می توانستند بیش از 60 درصد امور مربوط به سرویس را به صورت الکترونیکی انجام دهند که ‌امسال این امور تمام الکترونیکی شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: پیش از این در سال های قبل از واگذاری این مهم به سازمان دانش آموزی ، امور مربوط به سرویس کاملا به صورت سنتی و دستی بوده که این باعث ایجاد مشکلاتی در روند خدمت رسانی و سرویس دهی می شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 17 خرداد 96، کدمطلب:۶۱۱۹۲۵۱، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین