پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
امام جمعه بوشهر گفت: عملیات‌ تروریستی در تهران نشان از برنامه‌ریزی جبهه استکبار و اجرایی شدن این جنایت بوسیله شبکه‌های جنگ نیابتی برای شکستن خط مقاومت اسلامی است.

شعار سال: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه محبوب خدا شدن است اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که انسان به اوج محبت خدا می‌تواند برسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه انسان متقی محبوب خدا است تصریح کرد: روزه‌داری واقعی سبب تحقق تقوا در وجود انسان می‌شود و انسان متقی محبوب خدا است.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن عملیات تروریستی در تهران خاطر نشان کرد: عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی محکوم و برای شهدای روزه‌دار این عملیات کور، علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند منان مسئلت می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه عملیات‌های تروریستی با برنامه‌ریزی جبهه استکبار انجام می‌شود گفت: در سفر اخیر ترامپ به عربستان، تصمیم شد که خط مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شکسته شود و ایران اسلامی مورد تعرض همه جانبه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه برای شکستن خط مقاومت در فضای ملی ناامنی ایجاد می‌کنند تاکید کرد: استکبار برای شکستن خط مقاومت آنرا مورد تهدید و تحریم قرار داده و در مجامع حقوق بشری محکوم ودر فضای ملی ناامنی ایجاد می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این عملیات‌های تروریستی، کور معرفی شده خاطر نشان کرد: در راستای اهداف جبهه استکبار، عملیات‌های تروریستی اجراء می‌شود و مقصر اصلی این جنایات آمریکا و آل سعود است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه وقتی کشور عربی دیگری اهداف جبهه استکبار مبنی بر تحریم خط مقاومت نمی‌پذیرد آنرا تهدید می‌کنند افزود: جهان به یک جرثومه به نام جبهه استکبار به رهبری آمریکا مبتلا شده ودر پی تسلط به مراکز قدرت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه از دست دادن هویت ملی و دینی از دیدگاه جبهه استکبار سبب پیشرفت و ترقی می‌شود گفت: از نظر استکبارجهانی، جمهوری اسلامی ایران که آزادی، استقلال، اسلامیت و هویت ملی و دینی خود را از دست بدهد آنوقت کشور پیشرفته می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حکومت عربستان یک حکومت قبیله‌ای است گفت: جنایت آل سعود در همه عرصه‌ها مورد تایید آمریکا است ولی ایران اسلامی که همه موازین اسلامی و حقوق بشری را رعایت می‌کند به جرم حمایت از تروریسم محکوم می‌شود و این در حالی است که بزرگترین تروریسم جهان آمریکا است.

صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی، سپاه و انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش این عزیزان فضای ایران اسلامی دارای امنیت پایدار است و این در حالی است که هدف جهان استکبار ایجاد ناامنی در ایران است که با تلاش نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران و انتظامی امنیت پایداری در ایران اسلامی حکم‌فرما است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این عملیات تروریستی هیچ خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند افزود: این عملیات تروریستی کور هیچ خللی در اراده مردم ایجاد نمی‌کند و ملت مقتدر ایران اسلامی تسلیم نمی‌شوند چراکه آنان در مکتب امام حسین(ع) آموزش دیده‌اند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر زنده نگه داشتن راه و آرمان امام خمینی(ره) تصریح کرد: راه امام(ره) که راه اسلام ناب محمدی(ص) است یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی است که باید همواره راه و آرمان‌های امام راحل زنده و پویا بماند.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به عدالت اجتماعی و اقتصادی به عنوان اندیشه‌های مهم امام راحل افزود: اسلامیت، عدالت اجتماعی و اقتصادی، استقلال و مردم سالاری دینی از رئوس اندیشه‌های امام خمینی(ره) است که نظام در راستای این اندیشه‌ها حرکت می‌کند و مسئولان باید در تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان همواره در پی تعرض به نظام اسلامی ایران هستند گفت: دشمنان ایران اسلامی، بیکار ننشسته‌اند بلکه به هر شکل برای تعرض به نظام ایران اسلامی، برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه عقلانیت یعنی انقلابی‌گری و عدم اعتماد به آمریکا است گفت: عقلانیت نه یعنی عقب نشینی در مقابل دشمن بلکه به معنای عدم اعتماد به آمریکا، استحکام، اقتدار در فضای ملی و بین‌المللی و انقلابی‌گری است.

صفایی بوشهری روحیه انقلاب‌گری را بزرگترین درس امام(ره) دانست و خاطر نشان کرد: راه امام(ره) عدم سازش با دشمن و انقلابی است که هدف مسئولان تحقق این اهداف و توسعه ارزش‌ها و حمایت از مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به معنای رای اعتماد به نظام اسلامی ایران است تصریح کرد: شورای نگهبان این انتخابات را تایید کرد و تخلفات انتخاباتی که باید مورد پیگیری قرار بگیرد آنقدر نبود که اصل انتخابات خدشه‌ای وارد کند.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه سند آموزش و پرورش نباید در یونسکو نوشته و تدوین شود افزود: سند آموزش و پرورش نباید در یونسکو نوشته شود بلکه اینجا ایران و کشور امام خمینی(ره) است کشوری که در عرصه علم، دانش و فناوری قرن‌ها دارای اندیشه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396، کدخبر: 1431460 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین