پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردمان استان بوشهر همگی پاسدار انقلاب هستند.

شعار سال: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در دیدار با سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در همه دوران تاریخ اسلام افراد جان بر کفی بوده‌اند که در خط دفاع از اسلام قرار داشته‌اند.

وی به نقش بسیار مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف نقش بسیار مهمی در دفاع از این نظام و انقلاب و ارزش‌های آن داشته است.

امام جمعه بوشهر سپاه را حافظ حریم نظام، ولایت و آرمان‌ها و ارزش‌ها دانست و افزود: سپاه علاوه بر عرصه دفاعی در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است و امروز نیز پیشتاز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین به فعالیت‌های سپاه در عرصه رفاهی و محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فعالیت‌های مختلف در عرصه رفع محرومیت و تامین نیازهای افراد مستضعف دارد.

صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم حمایت از سپاه، تصریح کرد: تقویت و حمایت از سپاه نشان از ایمان به اسلام، رهروی از راه امام و رهبری و عقلانیت سیاسی و نظامی است.

وی با بیان اینکه تضعیف سپاه حرام است، اضافه کرد: تضعیف سپاه توسط هر کسی در هر مقام و لباسی، نشان از دوری ایشان از مبانی اسلامی و نداشتن تحلیل صحیح سیاسی و هم زبانی با بیگانگان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه برای مردم ایران اسلامی یک نعمت گرانقدر است، اظهار داشت: در استان بوشهر همه مردم پاسدار انقلاب اسلامی هستند و از حریم اسلام و ولایت دفاع می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: بین نهاد ولایت و سپاه همکاری و تعامل و همراهی بسیار خوبی در استان بوشهر برقرار است و شاهد فضای ولای و اخلاقی در استان هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:4132307، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین