پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
استاندار لرستان گفت: ابهاماتی در پروژه ساماندهی رودخانه خرم‌آباد وجود دارد، از جمله اینکه کمترین و بیشترین دبی رودخانه در آن لحاظ نشده است.

شعار سال: هوشنگ بازوند ظهرچهارشنبه در جلسه ساماندهی رودخانه خرم‌آباد که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد ساماندهی رودخانه خرم‌آباد را یک ابر پروژه دانست و اظهارداشت: ساماندهی رودخانه خرم‌آباد یکی از پروژه‌هایی است که قابلیت اجرایی شدن را دارد.

وی اجرای پروژه رودخانه خرم‌آباد را فرصتی برای این شهر دانست و افزود: در صورت اجرایی شدن این پروژه، شهر خرم‌آباد می‌تواند از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: ساماندهی رودخانه خرم‌آباد نقطه عطفی در توسعه شهری ایجاد می‌کند و به نوعی می‌توان گفت به زندگی مردم لذت می‌دهد.

وی بیان کرد: رودخانه شهر خرم‌آباد باید مانند زاینده رود در بطن زندگی مردم جریان یابد و منجر به ایجاد فرصت‌های جذب گردشگری در این شهر شود.

بازوند اجرای پروژه ساماندهی رودخانه خرم‌آباد را یک طرح با ارزش دانست و گفت: در صورت اجرای این پروژه شهر زنده می‌شود به همین دلیل یک ابر پروژه به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: در اجرای پروژه ساماندهی این رودخانه ابهامتی وجود دارد که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد چرا که کمترین و بیشترین دبی رودخانه در آن لحاظ نشده است.

استاندار لرستان اظهارداشت: راهبردها به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند بنابراین در این طرح باید مشخص شود تکلیف به چه شکلی است و چگونه باید انجام شود.

وی افزود: از آنجا که رودخانه خرم‌آباد دبی وحشی دارد و سازه‌هایی که در این طرح تعیین شده نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند باید مورد بازنگری قرار گیرد.

بازوند عنوان کرد: این طرح بنا است در استان انجام شود پس اگر بررسی دقیقی در مورد آن انجام نشود تنها هزینه ای به هدر می‌رود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری لرستان خبر، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کد مطلب: 78376:www. lorestankhabar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
دبی، کمترین نکته است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین