پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
سایت اینترنتی مجموعه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه راه‌اندازی شد

شعارسال: فاز اول سایت اینترنتی پایگاه میراث جهانی چغازنبیل با هدف اطلاع رسانی به مخاطبان متخصص و غیرمختصص طراحی و راه اندازی شد این سایت در یک ماه گذشته دوره آزمایشی خود را طی کرده است و از ابتدای دی ماه ۹۴ رسما افتتاح شد.

در این سایت علاوه بر معرفی مجموعه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه ده بخش تخصصی اعم از مرمت بنا معماری و مستندنگاری، مرمت اشیا آزمایشگاه حفاظت و مرمت آثار منقول تاریخی و فرهنگی، باستان شناسی، گردشگری و GIS معرفی و آموزش، صنایع دستی، بستر طبیعی و زمین شناسی در نظر گرفته شده است که در مقاطع زمانی معین اطلاعات علمی جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

علاوه بر آن راهنمای دسترسی گردشگران از نقاط مختلف کشور به این محوطه تاریخی و فرهنگی در قالب یک لینک برای سامانه وب جی ای اس چغازنبیل طراحی و لحاظ شده است.

برای فازهای آتی این سایت اینترنتی نیز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به ارتقای این سایت به جالت چند زبانه و نیز راه اندازی یک پایگاه اطلاعات علمی دیجیتال با نام چغازنبیل از این طریق اشاره کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار1دی1394، کدخبر: 3006651: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین