پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
فرماندار بابلسر با اشاره به شناسایی ۱۵۰۰ معلول جسمی و ذهنی در سطح شهرستان خبر داد و بر لزوم مناسب سازی معابر و خیابان ها تاکید کرد.

شعارسال : سیدعلی اسد بعدازظهر سه شنبه در بازدید از مراکز بهزیستی شهرستان با تاکید بر اهمیت توجه ادارات به رفتارهای اجتماعی معلولان، افزود: فراهم آوردن شرایط مناسب در جهت تسهیل در آمد و رفت معلولان در سطح شهر باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر بهزیستی در شناسایی نیازهای معلولان و اولویت‌بندی آنان، گفت: بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی است که با توجه به نوع مراجعه‌کنندگان و حجم بالای نیازهای آنان، کارکنان و پرسنل اداری آن باید از سعه صدر و آستانه صبر بالایی برخوردار باشند.

فرماندار شهرستان بابلسر در ادامه افزود: داشتن آرامش روحی و خویشتن‌داری کارکنان ادارات بهزیستی در تعاملات روزانه به منظور رفع نیازها و چالش‌های پیش‌روی معلولان یکی از اساسی‌ترین شاخص‌ها در جلب رضایت معلولان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه ادارات به رفتارهای اجتماعی معلولان، افزود: فراهم آوردن شرایط مناسب برایتسهیل در آمد و رفت معلولان در سطح شهر باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

اسد ادامه داد: هدفمند کردن مناسب‌سازی در اداراتی که با بالاترین حجم مراجعین مواجه می باشند، از دیگر موضوعاتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرار گیرد.

فرماندار بابلسر با اشاره به شناسایی ۱۵۰۰ معلول جسمی و ذهنی در سطح شهرستان، گفت: شهرداران، بخشداران، روسای شوراهای بخش و کانون مهندسین نقش مهمی در طراحی و آماده‌سازی مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد به منظور سهولت در معیشت معلولان ایفا می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار سه شنبه 01 دی 1394 ، کد مطلب : 3006989 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین