پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس جهاد کشاورزی پلدختر گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۱ هزار و ۲۵۰ تن خیار از سطح مزارع این شهرستان در پایان فصل کشت بهاره برداشت شود.
شعار سال: میرزامحمد مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کاشت و برداخت خیار در این شهرستان اظهار داشت: سطح زیر کشت بهاره خیار در شهرستان پلدختر 750 هکتار است که سال گذشته این میزان 1400 هکتار بوده است.

وی افزود: کشت خیار بهاره در شهرستان پلدختر نسبت به سال زراعی گذشته 50 درصد کاهش داشته است و میانگین برداشت خیار 18 تا 20 تن در سال گذشته بوده است که به علت بارش ناگهانی تگرگ در بهار این میزان به 15 تن کاهش یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی پلدختر گفت: روستاهای معمولان، سراب حمام، افرینه، مورانی، کیان آباد و چم مهر بیشترین سطح زیر کشت خیار در سال جاری را دارند؛ محصولات خیار علاوه بر مصارف داخلی به استان‌های همجوار مانند تهران و کرمانشاه نیز صادر می‌شود.

مرادی عنوان کرد:برداشت خیار بهاره از اواخر فروردین در این شهرستان آغاز و تا اوایل تیرماه ادامه دارد؛ کشت پاییز خیار در پلدختر اواخر تیرماه جاری آغاز که پیش بینی می‌شود در این فصل میزان 2500 هکتار محصول خیار کشت شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: 1449062: tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین