پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
استاندار لرستان گفت: کارخانه شیر پگاه لرستان از دیگر استان‌ها نیاز خود را تامین می‌کند.

شعار سال: سید موسی خادمی در مراسم کلنگ زنی پرورش گاو شیری هزار راسی منطقه گریت اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز کلنگزنی می‌شود در نقطه خوبی انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: این منطقه به لحاظ کشاورزی و دامپروری از استعداد خوبی برخوردار است و خاک و آب مناسبی جهت اینگونه فعالیت‌ها را دارد.

خادمی با بیان اینکه این نقطه انطباق کامل را با مزیت‌های نسبی استان دارد، گفت: یکی از مزایای استان دامپروری بوده و در راستای این مزیت نسبی در این منطقه کار شده است.

استاندار لرستان سرمایه‌گذار طرح را دارای اهلیت لازم عنوان کرد و افزود: با توجه به اطلاعاتی که از این کار داریم امیدواریم طبق برنامه زمانبندی شده به نتیجه برسد و برای میزان تولیدی که قرار است داشته باشد برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون کارخانه شیر پگاه لرستان از دیگر استان‌ها نیاز خود را تامین می‌کند که این موضوع به علت فاصله زیاد آن از نقاط تامین شیر در استان است و با افزایش این مجتمع‌ها می‌توان شیری که بتواند وارد مدار شود را تامین کنیم.

خادمی بیان کرد: اگر واحد ۶۰۰۰ راسی در دست احداث استان به بهره برداری برسد تقریباً ۳۰ هزار تن شیر وارد مدار شده و کارخانه پگاه لرستان مشکلی در این راستا نخواهد داشت.

استاندار لرستان بانک عامل این پروژه را پست بانک اعلام کرد و گفت: امیدواریم این بانک بدون سختگیری به سرمایه گذار طرح کمک کند تا هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 643485، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
لرستان که بهترین مرکز برای پرورش دام است باید این طور باشد؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین