پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان بوشهر نیازمند توسعه است و این مهم را با جدیت دنبال و پیگیری می‌کنیم.

شعار سال: عبدالحمید خدری صبح شنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های در دست تکمیل و در حال بازسازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم اظهار داشت: جایگاه هنر و هنرمندان بسیار بلند و قابل تقدیر است و نگاه ویژه‌ای به این قشر باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان نقش سازنده‌ای در جامعه دارند، بیان کرد: هنرمندان شهرستان دیلم باید بهتر دیده شوند و از امکانات لازم برای فعالیت خود بهره کافی ببرند.

نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شخصا آمده‌ام تا ببینم که مصوبات کمیته برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ چگونه هزینه شده است تا شرمنده این بخش فعال از جامعه نشوم که برای من بسیار عزیز و قابل تقدیرند.

حجت‌الاسلام خدری تصریح کرد: این نوید را به جد می‌دهم که در این حوزه شاهد فعالیت‌های جدی‌تر و فعال‌تری خواهیم بود تا جامعه هنری شهرستان بهتر دیده شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم نیز بیان کرد: هنرمندان نخبگان جامعه هستند و هرچه برای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت آنان کار شود به تحول جامعه کمک کرده‌ایم.

حمید رضا اکبری اظهار داشت: آنچه برای یک هنرمند مهم است، فضای کافی و مجهز برای فعالیت هنری است و هنرمندان شهرستان از نماینده هنرمند و هنر دوستشان کمال تشکر را دارند که اینچنین از حقوق آنان دفاع می‌کند.

وی گفت: از مساعدت‌های مجموعه فرمانداری و امام جمعه هنر دوست شهرستان نیز کمال تشکر داریم که انصافا برای تعالی هنر و هنرمندان شهرستان وقت گذاشته و می‌گذارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم از بخش‌های در حال ترمیم فرهنگ‌سرای پیامبر اعظم(ص) از جمله پلاتو و سالن و زمین درنظر گرفته شده برای ساخت نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم بازدید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 6148614:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین