پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر از برگزاری آزمون دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس شاهین‌شهر با مشارکت 300 راننده تاکسی در این شهر خبر داد.

شعار سال: منوچهر روانان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس‌ مدارس به منظور ارتقای سطح آگاهی آنان برای نخستین بار به مدت یک هفته در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر برگزار شد.

وی افزود: 300 راننده سرویس مدارس که در نه شرکت حمل و نقل مشغول به خدمت هستند، دانش آموزشی قوانین و مقررات جدید سازمان، نحوه برخورد با دانش‌آموزان و اخلاق رانندگی را در این دوره‌ها فرا گرفتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر گفت: اساتید مربوطه از پلیس راهور در این دوره‌های آموزشی ضمن ارتقای سطح آگاهی رانندگان سرویس مدارس، قوانین و مقررات جدید رانندگی، قوانین و دستورالعمل‌های جدید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، اخلاق حرفه‌ای در رانندگی، نحوه برخورد با دانش‌آموزان و موضوعات مرتبط با مسائل سرویس‌های مدارس را برای رانندگان تشریح کردند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان مدارس شاهین‌شهر به زودی اعلام خواهد شد.

روانان در پایان بیان داشت: 550 راننده سرویس مدارس روزانه در سال تحصیلی 96-95 به پنج هزار و 300 دانش‌آموز شاهین‌شهری، خدمات مسافرتی درون‌شهری ارائه می‌کنند که 500 نفر از این رانندگان را بانوان و 50 نفر دیگر را آقایان تشکیل می دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان اصفهان، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000573:www.isfahan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین