پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با بیان اینکه دولت از پنجره واحد تجارت فرامرزی حمایت می‌کند، گفت: سیاست دولت دسترسی آزاد همه به اطلاعات است.

شعارسال : محمود واعظی از نمایشگاه سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک بازدید کرد و گفتسامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک یکی از سامانه هایی است که بسیار موفق عمل کرده و اولین سامانه ای است که بازدید کردم و دیدم که خیلی خوب کار شده است.

وزیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات با بیان این مطلب اظهار داشتیکی از مزیت های مهم این سامانه استفاده از دانش پژوهان و دانشجویان داخلی است که با کمک و با استفاده از توانمندی های دانش پژوهان دانشگاه تهران این سامانه طراحی و اجرایی شده است.

واعظی ادامه دادسیاست دولت در رابطه با ارایه خدمات به ارباب رجوع این است که مردم بتوانند در هر زمان و هر جا کارشان را در کلیه دستگاههای اجرایی انجام دهند.

واعظی ادامه داداینکه لحظه ورود بار همان لحظه ای است که عملیات گمرکی کالا انجام شود دستاورد بزرگی است.

وی افزودامروز به کمک سامانه جامع گمرکی انجام تشریفات کارها در گمرک از 26روز به یک الی دو روز کاهش پیدا کرده و آمار تجارت خارجی به تفکیک ارزش و مقدار به روز و آنلاین شده است.

واعظی خاطر نشان کردسیاست دولت دسترسی آزاد همه به اطلاعات است و دولت کاملا از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی حمایت می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شنبه 05 دی 1394 ، کد مطلب : 13941005000906 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین