پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
استاندار کرمان در پی استعفای آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان گفت: فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و ... برآنند تا ایشان را از استعفایشان منصرف کنند.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در پی استعفای آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مطرح کرد: فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و ... برآنند تا ایشان را از استعفایشان منصرف کنند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

«محضر حضرت آیت الله جعفری را از روزهای سخت مبارزات انقلابی با رژیم ستم شاهی درک کرده ام.

مسجد حافظ و همراهی شهید بزرگوار شهید حسین یوسف الهی در آن پایگاه که سر منشا مبارزات بر علیه رژیم ستم شاهی مردم کرمان بود، خاطرات من از روزهای اول مبارزات را شکل می دهند.

از آن روز تا اکنون کماکان به هوش و ذکاوت و روشن بینی حضرتش درود می فرستم. آیت الله جعفری در همه این سال ها بر مشی آزادگی اعتدال و مردمی بودن پای فشرده و محور وحدت همه گروه ها و اقشار قرار داشته اند.

در سال های اخیر البته بیشتر از محضرشان فیض برده ام و به شخصه وجود عزیزشان را کارگشای مشکلات و حضورشان را در وحدت و آرامش سیاسی اجتماعی استان بسیار راه گشا می دانم.

در روزهای اخیر مکررا از ایشان درخواست کردم که از استعفا منصرف شوند و در پاسخ به موضوع کبر سن و مشکلات جسمی که اذعان می کنند مهمترین کارکرد حضور ایشان را ایجاد وحدت در بین سلایق مختلف نام برده ام.

گر چه حضرت آیت الله جعفری استعفا خود را تنظیم و ارسال کرده اند ولی فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و ... برآنند تا ایشان را منصرف کنند.

از خداوند متعال طول عمر بابرکت همه علمای اسلام به ویژه حضرت الله جعفری را خواستارم.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 تیر 96 ، کد مطلب: 4035531:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین