پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
دبیر هیئت نظارت بر ستاد اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی اصفهان مشخص شد و رئیس سابق نظام پزشکی باز هم بیشترین رای را آورد.

شعار سالپیرحسین کولیوند اظهار داشت: مجموع یک هزار و ۱۹۸ رای سال ۹۲ به دو هزار و ۷۸ رای در سال ۹۶ در شهر اصفهان ارتقا یافت.

وی بیان داشت: نتایج نهایی شمارش آرا از افزایش ۷۳ درصدی مشارکت جامعه پزشکی اصفهان خبر می دهد.

دبیر هیئت نظارت بر ستاد اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی اصفهان اعلام کرد: انتخابات الکترونیک به دلیل اشکالاتی که در رمز نگاری به وجود آمد، به خاطر صیانت از آرای جامعه پزشکی لغو شد.

وی ادامه داد: به اندازه کافی صندوق رای دستی برای اخذ آرا وجود دارد و انتخابات تا ساعت ۲۲ هم تمدید شده، هر یک از اعضای سازمان نظام پزشکی می توانند با صرف ۵ دقیقه وقت رای خود را به نامزدهای مورد نظر بدهند.

کولیوند اضافه کرد:‌ با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، تعرفه رای بیشتری از تعداد کل اعضا نظام پزشکی هر حوزه چاپ و در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفت.

دبیر هیئت نظارت بر ستاد اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی اصفهان به اعضای انتخابی این دوره از انتخابات در شهرستان اصفهان اشاره کرد و گفت:‌ عباسعلی جوادی، کامران منتظری، فرشته دانشمند، آرش قدوسی، محسن مصلحی، عباسعلی نصر، مهدی سالک، محمد رضا عمرانی، رویا رضوی و حمید صانعی از ده نفر اول این دوره از انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه در گروه دندانپزشکی عباسعلی خادمی و مصطفی میرقادری انتخاب شدند، اعلام کرد: در گروه داروسازی غلامحسین صادقیان و حسین بانک برگزیده شدند.

کولیوند گفت: در گروه مامایی مهرانگیز جعفرزاده و گروه علوم آزمایشگاهی محمد حسین بقایی، در گروه لیسانسیه پروانه دار محسن جزایری انتخاب شد.

وی اظهار داشت: بدیهی است نتایج قطعی پس از رسیدگی به شکایت واصله اعلام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 31 تیر 96، کدمطلب:4037617، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین