پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
بوشهر - سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بوشهر گفت: همایش حل تعارضات زناشویی در بوشهر برگزار می شود.

شعارسال: سید احمد موسوی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مرکز مشاوره آرامش معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری خانه روانشناسان و مشاوران استان بوشهر همایش حل تعارضات زناشویی را برگزار می‌کند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این همایش گفت: این همایش با موضوع حل تعارضات زناشویی با حضور و سخنرانی دکتر نبی فتاحی مدرس دانشگاه، کارشناس صداوسیما، مولف و مترجم کتب روانشناسی دانشگاهی برگزار خواهد شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: همایش روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۹۶ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ شب در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش و توسعه آینده نگری شهر بوشهر با حضور مدیران ادارات و سازمان های مختلف، مسئولان انتظامی، کارکنان و خانواده ها برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان بوشهر گفت: همایش حل تعارضات زناشویی با هدف آشنایی و ارتقای دانش و مهارت‌های لازم بین زوجین بوده است تا با کسب دانش لازم در این زمینه زندگی سرشار از صمیمت را تجربه کنند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: شرکت در همایش برای عموم شهروندان آزاد است و می توانند به صورت رایگان در سالن محل برگزاری همایش حضور پیدا کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396 ، کدخبر: 4047506 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین