پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌ برنامه‌ها است که در این راستا امسال ۸ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد.
شعارسال: سعید زرین‌فر ظهر امروز در همایش و کارگاه‌های آموزشی مسئولان اداره‌های اصناف و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در بوشهر جایگاه اصناف و کسبه در فرهنگ اسلامی مورد اشاره قرار داده و اظهار داشت: فرمایشات پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) که کاسب حبیب خدا است نشان از جایگاه مهم این قشر درجامعه اسلامی است.

وی نیروی انسانی را ارزشمندترین بخش جامعه دانست و تاکید کرد: توسعه کشور به نیروی انسانی توانمند وابسته است که برای تحقق این مهم نیاز به آموزش و افزایش آگاهی و همسو بودن با فناوری‌های نوین و پیشرفته است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد گفت: اشتغال این حوزه با احتساب اشتغال‌های وابسته به آن بیش از نیمی از جمعیت کشور در بر می‌گیرد.

زرین‌فر با اشاره به نقش مهم بازار در توسعه و فرایند جامعه خاطر نشان کرد: اگر بازار قوی و توانمند باشد بدون شک اقتصاد قوی و توانمند ایجاد می‌شود و این در حالی است که اگر بازار سالم باشد جامعه‌ای سالم ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت‌های تکنولوژی و فناوری‌های پیشرفته برای حوزه اصناف افزود: مجموعه اصناف و کسبه باید نسبت به فناوری نوین امکانات خو را به سیستم الکترونیکی و پیشرفته مجهز کنند.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: قابل پذیرش نیست یک کسبه و صنف به تکنولوژی و فناوری‌های روز جهان آشنا نباشد چراکه تجارت الکترونیک در صدر فعالیت‌های حوزه بازرگانی و تجارت است.

زرین‌فر از کاهش تورم در کشور خبرداد و تصریح کرد: تورم که در سال 92 حدود 40 درصد بود و پیش بینی چند برابری در سال‌های بعدی کرده بودند با تلاش‌های انجام شده در 3.5 سال گذشته اکنون به تک رقمی رسیده که این مهم به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال کمک کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌های رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر، امسال یک‌هزار و 400 شغل ایجاد شد و این در حالی است که در مجموع در استان بوشهر 8 هزار اشتغال در این سال ایجاد شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: اسفند 1395، کدخبر: 1336315 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین