پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به مشکل استان در خصوص بیکاری از مدیران بانک های استان می خواهیم روند پرداخت تسهیلات خود را به طرح های اشتغالزایی و واحدهای تولیدی در بخش های صنعت و کشاورزی افزایش دهند.

شعارسال: استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به مشکل استان در خصوص بیکاری از مدیران بانک های استان می خواهیم روند پرداخت تسهیلات خود را به طرح های اشتغالزایی و واحدهای تولیدی در بخش های صنعت و کشاورزی افزایش دهند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی امروز در جلسه ای با مدیران بانک ها که به بررسی چگونگی روند پرداخت تسهیلات بانک ها به طرح های تولیدی اختصاص داشت،افزود: هیچ گونه کوتاهی در روند پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی که زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی هستند، پذیرفتنی نیست و بانک هایی که در پرداخت تسهیلات به این واحدها عملکرد مناسبی ندارند باید تلاش و جدیت خود را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اقدامی موثر در توسعه اقتصاد مقاومتی است لذا از نظر پرداختی بانک ها باید روند خود را سرعت بخشند و همچنین دستگاه های اجرایی ذیربط نیز در روند معرفی طرح ها به بانک ها تلاش خود را افزایش دهند و همه باید پیگیری های لازم را برای کاهش نرخ بیکاری در استان جزء وظایف اصلی خود بدانند.

استاندار کرمانشاه گفت: به منظور بررسی دقیق چگونگی روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی این جلسه هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد زیرا تولید، رونق و اشتغال برای ما بسیار مهم است.

دکتر رازانی بیان داشت: ضرورت دارد این برنامه ها در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان و کمک به تولید و اشتغال با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین در این جلسه سید نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز گفت: از ۹۵۰ طرح تولیدی، ۵۳۳ مورد که شرایط لازم را در اقتصاد مقاومتی دارا بودند به کمیته تسهیل استان معرفی کردیم و از این تعداد ۱۹۹ مورد آن در بخش صنعت و ۳۳۴ مورد آن در بخش صنعت است.

وی افزود: استان کرمانشاه از نظر تعداد طرح ها رتبه ۱۶ و از نظر پرداختی در رتبه ۲۲ کشوری قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سلام کرمانشاه، تاریخ انتشار 27 آبان 95 ، کد مطلب:: www.salamkermanshah.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
بانک ها در ضرر هستند، چطور اینکار را انجام بدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین