پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تاکنون ۹۰ درصد شعب اخذ رای استان بوشهر به امکانات ماهواره‌ای مجهز شده است.

شعار سال: فتح‌الله حقیقی ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان برگزاری انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تلاش‌های خوبی برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد همکاری و تعامل مطلوبی در این راستا هستیم.

وی با تقدیر از همکاری اعضای هیئت نظارت انتخابات استان بوشهر در روند برگزاری مراحل انتخابات، اضافه کرد: بوشهر از استان‌های موفق در برگزاری انتخابات بوده است و تعامل و همدلی اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت مطلوب است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به انجام استعلام از مراجع چهارگانه برای اجرای برنامه‌های تعیین صلاحیت کاندیداها، افزود: اجرای کامل قانون از مهم‌ترین اصول در بررسی صلاحیت کاندیداها است.

وی همچنین از تجهیز ۹۰ درصد شعب اخذ رای استان بوشهر به امکانات ماهواره‌ای خبر داد و بیان کرد: زمینه ایجاد ارتباط مستقیم بین ستاد انتخابات کشور و استان با شعب فراهم شده است.

حقیقی از برخورد قانونی و قضایی با تخلفات انتخاباتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک همایش مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با حضور مسئولان ستاد انتخابات استان بوشهر برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار 10 دی 1394، کد مطلب: 3013875: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین