پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
میرشمس مومنی‌زاده گفت: دهیاران برای شتاب‌ بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها تلاش و موانع اجراء را به بخشداران اعلام کنند.

شعار سال: فرماندار فومن در جلسه هماهنگی بخشداران و شوراهای روستاها با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین خدمت به مردم است، گفت: بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران در راستای تامین امنیت و آسایش خاطر مردم با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند.

میرشمس مومنی‌زاده افزود: مدیران نهادها و اداره‌های فومن تأمین امنیت در شهر را جدا از مسئولیت خود ندانند و در حد توان تجهیزات و وسایل نقلیه مازاد دستگاه خود را به موجب کنترل و کاهش سرقت در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی و هیئت‌های اجرایی، دهیاران و بخشداران وارد فضای سیاسی انتخابات نشوند، افزود: بخشداران و دهیاران به عنوان مسئولان روستا در حمایت و تخریب کاندیداها اقدام نکنند بلکه تمام تلاش خود را برای آرامش انتخاباتی و حضور حداکثری مردم معطوف کنند.

مومنی‌زاده گازرسانی به روستاها را از مهم‌ترین پروژه‌های فومن دانست و خاطرنشان کرد: پیش از پایان سال جاری 63 روستای فومن از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: نهادها در تامین و تدارک تجهیزات برگزاری انتخابات با عوامل اجرایی نهایت همکاری را داشته باشند و تعلل مدیران قابل قبول نیست.

مومنی‌زاده انتخابات اسفندماه را مهم‌ترین رویداد سیاست داخلی ایران عنوان کرد و گفت: همه برای هر چه با شکوه‌تر برگزاری انتخابات اسفند تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید موجب توقف و کندی روند اجرای پروژه‌های عمرانی شود، یادآور شد: دهیاران برای شتاب‌بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها تلاش و موانع اجرا را به بخشداران اعلام کنند تا برای رفع مشکلات آن اقدام‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار فومن با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه‌فجر، خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشن باشکوه انقلاب تمام مدیران برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و هنری دستگاه خود را برای اجرا در دهه فجر تکمیل کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ايلنا،تاریخ انتشار خبر 13 دی 1394، کدمطلب: 335144: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین