پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از رضایت رهبر معظم انقلاب از روند اعزام حجاج به سرزمین وحی خبر داد و گفت: امسال ۱۵۰۰۰ زائر اهل سنت کشورمان به خانه خدا اعزام می‌شوند.

شعار سال: حجت الاسلام قاضی عسکر پیش از سفر به سرزمین وحی با اعلام خرسندی از روند اعزام حجاج و رضایت رهبر معظم انقلاب از این روند اظهار کرد:‌ بیش از 11 هزار نفر از زائران ایرانی اکنون در مدینه منوره حضور دارند و تاکنون حدود 45 هزار ویزا برای زائران ایرانی صادر شده است.

وی افزود: روند امور مطلوب است و شرایط ما در کشور میزبان یعنی در مدینه منوره عادی است. امور حجاج در آن جا به سهولت انجام شده و امیدواریم در روزهای آینده با افزایش تراکم حجاج، این سهولت بیشتر شود.

وی با در خواست از رسانه ها برای استمرار آرامش کنونی در میان حجاج و مردم از اعزام حدود 15 هزار نفر از زائران اهل سنت کشورمان به حج امسال خبر داد و گفت : این اعزام این تعداد از زائران اهل سنت در مقایسه با سال های گذشته رکورد محسوب می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 مرداد 96، کدمطلب: 1482673:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
قاضی عسکر الان کجاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین