پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
روزنامه جروزالم پست نوشت: دولت دانمارک ذبح حیوانات را بر اساس آداب مذهبی مسلمانان و یهودیان از هفته آینده ممنوع اعلام کرد.

شعار سال: به گزارش پایگاه اینترنتی این روزنامه صهیونیستی، در این کشور رعایت حقوق حیوانات در مقابل مذهب ایستاده است و بر اساس دستور وزیر کشاورزی و غذای دانمارک ذبح حیوانات مطابق با قوانین شرعی این دو دین از روز دوشنبه ممنوع خواهد بود.

درحالی که در حال حاضر شش هزار یهودی دانمارک گوشت حلال خود را از خارج کشور وارد می کنند، این قانون زندگی اقلیت مسلمان این کشور را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بحث درمورد غیر اخلاقی بودن برخی شیوه های ذبح حیوانات از تابستان در دانمارک آغاز شد، زمانی که وزیر سابق کشاورزی این کشور مخالفت خود را با تمام شیوه های ذبح بدون بی حسی اولیه اعلام کرد.

وی این اظهارات را در مخالفت با درخواست یک سازمان اسلامی بیان کرد که خواستار مجوز برای ذبح حیوانات بدون هیچ گونه اقدام گیج کننده حیوان پیش از ذبح یا بعد از آن بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 25 بهمن 92، کدمطلب: 4745061:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین