پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رسانه های جمعی و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در راستای توسعه استان کردستان دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.

شعار سال: آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسم تقدیر از اهالی رسانه استان کردستان اظهار داشت: رسانه ها و اهالی این حوزه نقش مهمی در راستای توسعه استان کردستان دارند و باید از این ظرفیت مهم به بهترین شکل ممکن بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک به توسعه استان کردستان رسالت همه ماست، افزود: نقش و رسالت خبرنگاران در راستای توسعه استان حیاتی است و این قشر باید در راستای ایفای این نقش خود تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: در عصر حاضر کسی نمی تواتد منکر تاثیر و جایگاه رسانه ها باشد و به همین دلیل است که باید از اهالی خبر و رسانه حمایت شود تا آنها نیز بتوانند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اهمیت اطلاع رسانی مبتنی بر صداقت اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی درست و دقیق یک اصل مهم است و این مهم باید در اولویت فعالیت های خبرنگاران قرار گیرد.

وی بیان کرد: جلوگیری از انتشار شایعات و همچنین بهره برداری از ظرفیت های رسانه ای یکی از نیازهای اصلی در عصر حاضر است و به همین دلیل این مهم نیز باید در اولویت قرار گیرد.

آیت الله حسینی شاهرووی افزود: دشمن از ظرفیت های رسانه ای به بهترین شکل استفاده می کند تا اهداف خود را در کشورهای مختلف به ویژه کشورمان را پیاده سازی کند و لازم است که در این بخش ما با دقت بیشتری رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه باید رسانه های ما به دنبال اعتماد سازی باشند، یادآور شد: اعتماد مهمترین سرمایه برای یک رسانه است و زمانی که رسانه اعتماد مردم را داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی به وضعیت رسانه در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار توسعه کمی رسانه در کردستان باید به مسئله کیفیت هم توجه جدی صورت گیرد و نباید کمیت تعداد را فدای کیفیتکرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دفتر آمادگی دارد تامسائل و مشکلات اهالی رسانه در استان کردستان را مورد پیگیری قرار دهد و در این مسیر ما محدودیتی نداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 مرداد 96 کد مطلب: 4053282:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین