پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
استاندار قم لزوم افزایش مشارکت مردم در هوشمندسازی کارت ملی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید آمار مشارکت مردم در صدور کارت هوشمند را افزایش دهیم.

شعار سال: سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم اجرای سیاست افزایش جمعیت در کشور اظهار داشت: در این میان اصحاب رسانه به‌ویژه صداوسیما نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند، صداوسیما برنامه‌ای در جهت تشویق و ترغیب مردم برای افزایش جمعیت را تهیه کند و به دبیرخانه بدهدچرا که قطعاً می‌تواند نقش سازنده‌ای در جهت افزایش جمعیت داشته باشد.

وی ضمن تبریک اعیاد پیشِ‌رو و آغاز کار دولت دوازدهم گفت: امیدواریم با همکاری همیشگی مجلس با دولت کار تعیین صلاحیت‌ها و اعتبارات وزرا انجام شود و دولت دوازدهم با قدرت و قوت کار خود را آغاز کند.

استاندار قم با اشاره به شروع کار تشکل‌ها ابراز کرد: امیدواریم تشکل‌ها با مشارکت مردم در امور اجتماعی کار خود را بیش‌ازپیش انجام داده و پیش ببرند و نقش خود را با رسالتی که دارند با قدرت انجام دهند همچنین هرچه تعداد این تشکل‌ها افزایش یابد شاهد مشارکت بیشتر مردمی خواهیم بود.

صادقی با توجه به پیش‌ِروی بودن هفته دولت گفت: امیدواریم با همتی که همه دولتمردان در بخش‌های خدماتی، عمومی و سازندگی دارند، بتوانند با جمع‌آوری آمار و ارقام گزارش عملکرد خود را در این زمینه به مردم ارائه کنند.

وی لزوم افزایش مشارکت مردم در هوشمندسازی کارت ملی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: باید آمار درصد مشارکت مردم در صدور کارت هوشمند را افزایش دهیم، همچنین باید آمار کاهش طلاق و افزایش ازدواج در استان قم شرایط بهتری پیدا کند و شاهد افزایش قابل‌توجهی از جهت جمعیتی در استان باشیم.

صادقی در مورد تغییر کاربری ساختمان ثبت‌احوال پردیسان اظهار داشت: این ساختمان نیاز به تغییر کاربری ندارد، چراکه تغییر کاربری آن نیازمند مکانیزم پیچیده‌ای است.

وی تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استاندر راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی هماهنگی و تعامل‌ خوبی با یکدیگر داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 23 مرداد 96، کد مطلب: 1490961:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین