پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی محمودآباد از قطعی پنج ساعته آب شرب پنج روستای بخش سرخ رود خبر داد.

شعار سال: یدالله یوسف‌زاده با بیان اینکه سرخ رود و روستاهای اطراف مشکل آب شرب دارند، اظهار کرد: مشکل آب شرب این روستاها به دلیل تعویض لوله ها و پمپ چاه های این روستاها بود.

وی تصریح کرد: آب به علت داشتن آهن هر چهار سال در میان موجب پوسیدگی لوله ها و خرابی پمپ چاه ها می شود و مدتی بود که مشکل کم آبی برای این پنج روستا به وجود آمده بود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی محمودآباد با توجه به اینکه قطعی تا ساعت چهار عصر روز سی مردادماه بوده و در حال حاضر رفع شده است، گفت: قطعی آب در روستاهای عبدالله آباد، فرمده، ابولحسن آباد، تازه آباد و زردآب بود و با تلاش پنج ساعته همکاران و تعویض لوله ها و پمپ چاه ها این مشکل به طور کامل رفع شد.

یوسف‌زاده خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم، دهیاران و اداره آب و فاضلاب می‌توان نقاط مشترک فراوانی را ایجاد و در نهایت این کار به توسعه و آبادی روستاها منجر می شود.

وی در پایان اظهار کرد: مشکل کم آبی در بخش سرخ رود و روستاهای اطراف وجود دارد و امیدواریم این معضل با ساخت سد لاستیکی در بخش مصرفی و کشاورزی بر طرف شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 965-7584-5:www.mazandaran.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین