پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: ۴۲۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طی ۹ ماهه امسال در استان لرستان انجام شد.

شعارسال: حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی با اشاره به اینکه طی 9 ماه امسال حدود 420 کیلومتر شبکه‌گذاری در استان لرستان انجام‌شده است، اظهار داشت: مجموع شبکه‌گذاری در استان لرستان به پنج هزار و 520 کیلومتر رسیده است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کار طی سال‌های اخیر، میزان عملکرد عملیات شبکه‌گذاری در سال 94 و سال گذشته نسبتاً برابر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر 23 شهر و 686 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که 99 درصد جمعیت شهری و 57 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: مصرف گاز در 9 ماه منتهی به آذر در سال 93 میزان 857 میلیون مترمکعب بوده که این رقم در مدت مشابه امسال 188 میلیون مترمکعب است.

شمس خرم‌آبادی با اشاره به پدیده ال نینو و کاهش دمای هوا، تصریح کرد: قطعی گاز در فصل زمستان بستگی به رفتار مصرف‌کننده‌ها دارد که در صورت رعایت صرفه‌جویی و با توجه به افزایش تولید گاز در پالایشگاه‌ها نسبت به سال گذشته امید می‌رود شاهد اختلالی در توزیع گاز نباشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16دی1394، کدخبر: 962890: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین