پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه استان قم به دلیل موقعیت جغرافیایی مساعد وسط خطوط انتقال واقع شده است، گفت: استان قم با هیچ گونه مشکل کمبود گاز مواجه نیست.

شعارسال: غلامرضا فرجی با اشاره به اینکه سال گذشته در استان قم سال سردی را نداشتیم، اظهار داشت: سال 92 به نسبت سال سردی را داشتیم، امسال هم با توجه به پدیده ال‌نینو که در اقیانوس آرام شکل گرفته شاهد بی نظمی در دمای هوا هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه علی رغم همه اما و اگر ها از بود و نبود ال‌نینو ما پیش بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم، افزود: شرکت گاز استان قم از ابتدای فصل سرما پیش هشدار آل نینو را به استاندار قم داده و بر بسیج همه نیروها برای کنترل این پدیده هشدارداده بود.

وی با اشاره شرکت گاز استان قم برای مناطق حساس سوخت دوم پیش بینی کرده است، خاطرنشان کرد: نیروهای شرکت گاز بسیج شدند که اگر روزی قطعی گاز گسترده داشتیم عده‌ای به غیر از نیروهای امداد شرکت گاز آموزش دیده باشند که گازهای قطع شده را وصل کنند.

فرجی با بیان اینکه شرکت گاز استان قم که به میزان انقلاب قدمت دارد، عنوان کرد: شرکت گاز استان قم از سال 58 تأسیس شده است و در این 37 سال فعالیت شرکت گاز استان قم قطعی گاز گسترده نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه وسط خط انتقال واقع شده‌ایم، تصریح کرد: با کمبود گاز مواجه نیستیم، به این گونه نیست که سهمیه گازی به ما اختصاص دهند و بیشتر از آن حق مصرف نداشته باشیم، با وجود مشترک‌های زیادی که داریم و با توجه به اینکه اکثر روستاها گازرسانی شده‌اند اما قطعی گاز گسترده نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال در استان قم دو موج سرما و بارش سنگین داشته‌ایم که توانستیم با موفقیت گازرسانی را در سطح استان کنترل کنیم، بیان کرد: دمای هوا در این دو موج به منفی 7 درجه رسید اما هیچ مشکلی برای گازرسانی نداشته‌ایم و جای نگرانی برای ادامه فصل زمستان هم وجود ندارد.

فرجی با یادآوری اینکه در سال 92 موج سرمایی داشتیم که نزدیک به دو ماه گازرسانی 11 استان دچار مشکل شد، افزود: در همان زمان هم قم مشکلی نداشت و گاز قم وصل بود و این هم از موقعیت جغرافیایی خوب قم به دست آمده است و در واقع به جبران کمبود آب و آب و هوای نامناسب قم از نظر تأمین انرژی استان قم در وضعیت مساعدی به سر می‌برد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 962702 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین