پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
در دیدار قائم‌مقام، معاونان و کارشناسان شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) با سرپرست شرکت مخابرات ایران، دو شرکت تصمیم به توسعه همکاری دوجانبه گرفته و مقرر شد در هوشمندسازی شهر مقدس قم در قالب قرارداد با یکدیگر همکاری کنند.

شعارسال: قائم‌مقام، معاونان و کارشناسان شرکت KT با سرپرست شرکت مخابرات ایران و معاونان و مدیران حوزه IT و شبکه شرکت مخابرات ایران در باره ادامه همکاری برای نحوه هوشمندسازی شهر قم به عنوان پایلوت و اجرای پروژه‌های IPNI و NOC دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

اسدالله دهناد در این دیدار با تأکید بر استفاده از فرصت‌های دو طرف در زمینه توسعه پروژه‌های موفق مخابراتی گفت : تبادل نظر و انتقال تجربه دو شرکت در این نشست‌ها، موجب افزایش شناخت شده و درک متقابل در زمینه همکاری‌های مشترک را در پی خواهد داشت.

سرپرست شرکت مخابرات ایران از شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) به عنوان شرکتی موفق و توانمند در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه‌های مخابراتی یاد کرد و افزود: این شرکت با بکارگیری تدابیر کارساز در شرایط تحریم همواره برای پیاده‌سازی پروژه‌های توسعه‌ای کنار مخابرات بوده و برای توانمندسازی متخصصان داخلی مخابرات، آموزش‌های لازم را به آنان داده است.

وی با اشاره به اینکه استراتژی شرکت مخابرات ایران توسعه همکاری و جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی است خاطر نشان کرد: برای بهبود و ارتقاء فناوری اطلاعات و سطح علمی متخصصان داخلی این شرکت و همچنین تقویت حوزه‌های مختلف با شرکت KT همکاری خواهیم کرد.

او اظهار داشت : هوشمندسازی شهر مقدس قم با توجه به بازدید کارشناسان شرکت KT از این شهر و تبادل نظر درباره نحوه پیاده‌سازی پروژه‌های IPNI و NOC و پروژه‌های QUICK WIN محورهای اصلی گفت‌و‌گو ها در این نشست است.

قائم‌مقام شرکت KT نیز به ارایه گزارشی درباره بازدید شهر قم و تشریح نیازهای الکترونیک این شهر پرداخت و گفت: با بازدیدی که از بخش‌های مختلف این شهر داشتیم، دریافتیم پتانسیل زیادی در آن برای استفاده از خدمات الکترونیکی وجود دارد و در راستای اجرای این پروژه آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.



هوشمند سازی شهر قم با همکاری شرکت مخابرات ایران و کره جنوبی

"شهر هوشمند" مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی - صنعتی است که در آن به مسائلی مانند ترافیک، مصرف انرژی، آلودگی، تخریب زمین، بروزرسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت زندگی، از طریق یک رویکرد نوآورانه و سیستماتیک و با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری می‌پردازد.

بنابراین شرکت مخابرات ایران در نظر دارد با اخذ مجوزهای لازم و همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی و بررسی‌های کارشناسی، هوشمندسازی را در شهر قم پیاده‌سازی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ یکشنبه 8 آذر 1394، کد مطلب: 930370، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین