پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
جانشین رئیس سازمان بسیج محلات کشور از برگزاری همایش تجلیل از دست‌اندرکاران مسجد در تهران خبر داد.

شعار سال: عبدالله سهرابی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته مساجد در مسائل اجتماعی اظهار داشت: شرایط در مسائل فرهنگی کشور نگران‌کننده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج محلات کشور خاطرنشان کرد: روحانیت نقش محوری در مساجد را دارند که در این زمینه به نظر می‌رسد باید دو راهکار یکی عدم محروم شدن طلاب از شهریه‌ها و دیگری صحبت با مدیریت حوزه علمیه کشور درباره آموزش تخصصی امام جماعت در پیش‌گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه در 11 ماه گذشته بسیج در 500 شهرستان و 31 استان اقدام به شناسایی افراد مؤثر در مساجد کرده است، تصریح کرد: با نظر نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها 186 نفر از مؤثرین مساجد اعم از روحانی، خادم، خیرین، فرماندهان بسیج پایگاه‌ها، کانون‌های مساجد و.. شناسایی‌شده‌اند.

سهرابی ادامه داد: قرار است در 6 بهمن‌ماه سال جاری همایشی به‌منظور تجلیل از دست‌اندرکاران مساجد در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار و نفرات برتر به عتبات عالیات مشرف شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23دی 1395، کد مطلب: 1294686: tasnimnews.comwww.


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین