پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
استاندار قم گفت: تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی باید صرفنظر از گرایش ها، خواسته ها، سلایق و با استفاده از همه منابع و امکانات باشد و همه مسئولان موظف هستند با آنچه که درقانون گفته شده و ماموریت ها تعریف شده پیش بروند.
شعار سال: سید مهدی صادقی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان قم، افزود: لازمه تحقق برنامه های توسعه ای، تعامل، هماهنگی، همگرایی و شناخت اهداف ملی است که بر اساس آن این هماهنگی را در اجرا نیز میان مسئولان شاهد هستیم.

وی به انتخابات سال گذشته اشاره و بیان کرد: وجود این تعامل و هماهنگی در عرصه امنیت به ویژه با حضور پررنگ دستگاه قضایی بسیاری از اقداماتی را که می توانست امنیت اجتماعی را به خطر بیندازد خنثی کرد.

وی افزود: به دلیل همین هماهنگی، تعامل و همگرایی در انتخابات سال گذشته هیچ مشکلی پیش نیامد و در استان قم بهترین انتخابات کشور برگزار شد.

صادقی ابراز امیدواری در انتخابات آتی نیز همین رویه را در پیش رو داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان این که امنیت اساسی ترین مساله برای توسعه زیرساخت هاست، گفت: اگر امنیت نباشد برنامه های دیگر هم به اجرا در نمی آید و مواجه با شکست می شود.

استاندار قم افزود: لازمه امنیت اجتماعی داشتن دستگاه قضایی مقتدر، انسان های با برنامه و مجهز به قانون و همچنین دفاع از حقوق مردم است.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که امنیت جامعه و آسایش مردم با حضور و تلاش انسان های پاک، دلسوز جامعه و معتقد به حق حقوقی مردم تامین می شود.

وی تصریح کرد: استمرار و سلامت جامعه مبتنی بر تقویت بنیه امنیت و همچنین ادامه روند حاکمیت آن در تمام ابعاد زندگی و بخش های جامعه است.

صادقی به سابقه 10 ساله مصطفی برزگر گنجی دادستان سابق قم اشاره و بیان کرد: وجود وی به عنوان یک عامل اقتدار درقم بود و بنده شاهد تلاش ها و زحمات بسیار زیاد وی بودم.

وی اضافه کرد: آقای گنجی غیر از وظایف فردی، سازمانی و قضایی خود در بسیاری از برنامه هایی که جنبه های مردمی و اجتماعی داشت، با کمال محبت و انگیزه مشارکت می کرد و نام نیکی از خود باقی گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد: دادستان جدید قم نیز بتواند این روند را با قدرت و قوت خود ادامه دهد و ما نیز قول می دهیم همه دستگاه های اجرایی، خدماتی، سیاسی ، اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی را برای رسیدن به این هدف بسیج کنیم تا جامعه ای آرام برای مردم به وجود آوریم.

صادقی تصریح کرد: افرادی که در راستای اخلال امنیت اقدامی انجام دهند با هر لباس، زبان و گرایشی بدانند که دستگاه های اطلاعاتی و قضایی چنین اجازه ای به آن ها نمی دهد و این استان باید آرامش خود را به عنوان ام القرای جهان تشیع داشته باشد.

آیین تودیع و معارفه دادستان قم روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری قم، قضات دیوان عالی کشور و مسئولان استان قم در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم برگزار شد.

در این آیین حکم دادستانی قم از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور به مهدی کاهه ارائه شد و با اهداء لوح و هدایایی از زحمات مصطفی برزگر گنجی دادستان پیشین قم تجلیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 14دی 1395، کد مطلب: 82373073، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین