پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
تفاهم نامه توسعه فرودگاه بین المللی کیش با یک شرکت بین الملی چینی به امضا رسید.

شعارسال: طبق این تفاهم نامه شرکت چینی اویک با تامین مالی به صورت فاینانس موظف شد فاز تکمیلی پایانه 5/4 میلیون نفری در حال ساخت فرودگاه کیش را انجام دهد.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا این شرکت، طرح های تکمیلی از جمله ایستگاه های سوخت رسانی، باند، انبار و فضای سبز را تا نیمه اول سال 96 را به اتمام برساند.

در شرایط کنونی ساخت پایانه جدید فرودگاه کیش 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که این مقدار تا پایان فروردین ماه سال 95 به 65 درصد خواهد رسید.

گفتنی است، ساختمان پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش با متراژ 41 هزارو 822 متر مربع زیر بنا شامل فضای عمومی، گمرک خروجی و ورودی، کریدورها، کنترل گذرنامه، رستوران و ساختمان موتورخانه به مساحت یک هزار و 680 مترمربع و تونل تاسیساتی جهت ارتباط موتورخانه با ساختمان پایانه و محوطه سازی اطراف ساختمان ها و فضاها از جمله بخش های طرح پایانه بزرگ فرودگاه بین المللی کیش است.

فرودگاه بین المللی کیش پس از تهران و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 81910689 (5092916)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین