پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هم اکنون 3 هزار و 560 تعاونی در استان لرستان فعالیت می‎کنند.

شعار سال: علی آشتاب ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هم اکنون بالغ بر 3 هزار و 560 تعاونی فعال در سطح استان لرستان فعال است که جمعیت شاغل در آنها به حدود 33 هزار نفر می‎رسد.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‎های لرستان در بخش‎ها و زیر گروه‎های مختلف اقتصادی فعالیت می‎کنند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری تعاونی‎های لرستان در جشنواره‎های استانی و ملی خوش درخشیدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان حوزه تعاون بروجرد را فعال و پویا خواند و عنوان کرد: درخشش 5 تعاونی استانی و یک تعاونی برتر ملی از این شهرستان گواه روشنی بر پویایی و درخشش حوزه تعاون بروجرد است.

آشتابرفع مشکلات تعاونی‎ها را یکی از اولویت‎های مهم کاری در لرستان عنوان و تاکید کرد: در این راستا و با هدف احیای ظرفیت های راکد بخش تعاون، برنامه‎ریزی‎هایی به منظور بازگرداندن تعاونی‎های راکد و غیر فعال به چرخه تولید در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال20 درصد اعتبارات بخش اشتغال فراگیر به حوزه تعاون اختصاص یافته است، تصریح کرد: بخشی از این اعتبار را برای احیای تعاونی‎های راکد به چرخه تولید هزینه می‎کنیم.

مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به برخی مشکلات پیش روی فعالیتتعاون‌گراناظهار کرد: مشکلات مدیریتی، مالکیتی و نقدینگی از آن جمله هستند، البته حوزه تعاون در مجموع بخشی امیدوارکننده است.

آشتاببا نگاهی به نقش تاثیرگذار حوزه تعاون در پویایی اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: از فعالان اقتصادی و سرمایه‎گذاران دعوت می‎کنیم که سرمایه‎های خود را در حوزه تعاون به کار گرفته به ایفای نقش در تقویت تولید، اشتغال و اقتصاد داخلی بپردازند.

وی در ادامه نگاهی هم به مشکلات کارگران تعدیل شده برخی کارخانجات بروجرد انداخت و گفت: با مراجعه کارگران این واحدها به اداره کار، استیفای حق و حقوق آنها در هیأت‎های تشخیص و حل اختلاف مورد بررسی قرار می‎گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همچنین به دفاتر کاریابی تاکید شده است که در معرفی نیروی کار به فرصت‎های شغلی نیروهای شاغل بیکار شده را در اولویت قرار دهند.

آشتابعنوان کرد: از سویی رفع معضلات واحدهایی که فعالیت کاری آنها به مشکل مواجه است، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان مورد پیگیری قرار می‎گیرد.

وی ادامه داد: به این ترتیب ایجاد بستر لازم برای بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل به چرخه تولید به جد در دستور کار قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۶۲۰۰۰۰۶۲۸ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین