پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۵۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: از استان هرمزگان پنج تعاونی برای انتخاب تعاونی نمونه ملی به وزارتخانه معرفی شد که در نهایت 2 تعاونی «مرز نشینان قشم» و «گَچ پَری سر» جزء تعاونی های برتر کشور شناخته شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

شعارسال: محمد علی سلیمی روز شنبه  افزود: همچنین 17 تعاونی برتر استان هرمزگان معرفی شدند که از این تعداد، پنج تعاونی در شهرستان قشم فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تعاونی های استان در شهرستان قشم واقع شدند، تصریح کرد: مردم این شهرستان به تعاون اعتقاد دارند و از این رو بیشتر فعالیت های اقتصادی جزیره در قالب تعاونی انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: در شهرستان قشم 500 تعاونی به ثبت رسیده است و تمام فعالیت های دریانوردی، حمل و نقل بار و مسافر و صیادی توسط تعاونی ها انجام می شود.

وی افزود: قشم یکی از پنج شهرستان سراسر کشور است که به عنوان تعاون شهر شناخته می شود و تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد، استانداری و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای برند شدن قشم در این حوزه در حال تدوین است.

در استان هرمزگان سه هزار تعاونی فعال وجود دارد که یک میلیون نفر عضو آنان هستند. حدود 500 تعاونی در شهرستان قشم فعالیت می کنند که 260 تعاونی فعال و 240 تعاونی نیمه فعال و تعطیل هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17شهریور 1397 ، کدخبر: 83026538،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین