پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱
مدیرکل اداره کار، تعاون ور فاه اجتماعی استان البرز گفت: هزار و 500 تعاونی نامی غیرواقعی در استان البرز منحل شد.

شعارسال: اسماعیل خلیلی پیش از ظهر امروز در آیین سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز که در باشگاه میلاد برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز موفق شده است رتبه دوم اشتغال‌زایی کشور را از آن خود کند، گفت: سعی داریم با تقویت تعاونی‌ها به رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای توسعه اشتغال و اقتصاد باید به تعاونی‌ها توجه ویژه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی دقیق به رفع معضلات این حوزه دست پیدا کنیم.

مدیرکل اداره کار استان البرز تصریح کرد: بخش کمی از اقتصاد کشور توسط تعاونی‌ها تأمین می‌شود که سعی داریم با تلاش مضاعف به جایگاه واقعی بخش تعاونی در کشور برسیم.

خلیلی در ادامه با بیان اینکه باید تسهیلات را به حوزه تعاون سوق دهیم، اضافه کرد: از میان 368 تعاونی ثبت شده در استان البرز 18 تعاونی توسط سامانه ثبت تعاونی و داوران در استان البرز برگزیده و سه تعاونی در سطح کشور برتر شناخته شده‌اند.

وی در ادامه از منحل شدن هزار و 500 تعاونی غیر واقعی نامی در کشور خبر داد و اظهار کرد: برای ایجاد اطمینان میان مردم و تعاونی‌ها باید آمار واقعی ارائه دهیم همچنین با داشتن آمار واقعی می‌توانیم به درستی برنامه‌ریزی کرده و تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرکل اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان البرز در پایان سخنان خود گفت: باید در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به رفع نیاز تعاونی‌ها کمک کنیم چرا که تعاونی‌ها موفق شده‌اند 50 درصد از اشتغال روستایی را تأمین کنند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970610000349، alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین