پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
محمدجعفر کبیری پیرامون سامانه ثبت تعاونی، اظهار داشت:با توجه به اینکه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور از اوایل آبان به بهره‌برداری رسیده است، بنابراین تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

شعار سال:معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه ثبت تعاونی خبر داد.

*** بهره‌برداری از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور

 محمدجعفر کبیری پیرامون سامانه ثبت تعاونی، اظهار داشت:

با توجه به اینکه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور از اوایل آبان به بهره‌برداری رسیده است، بنابراین تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود:

مجموع زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان و بررسی مدارک آنها را سامانه مذکور نباید از پنج روز کاری تجاوز کند و این موضوع به صورت برخط بررسی و در ارزیابی ادارات تعاون استان‌ها لحاظ می‌شود.

*** تکمیل اطلاعات اعضای شرکت‌ها

وی گفت: تکمیل اطلاعات اعضای شرکت‌ها و اطلاعات تعاونی در سامانه مذکور در اولویت قرار می‌گیرد و میزان تحقق آن بررسی و در ارزیابی استانی ادارات لحاظ می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این نیز اعلام کرده بود برای کاهش مراجعه فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید همه مسائل آنها از طریق سامانه جامع و هوشمند پیگیری شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:21آبان1398،کد خبر:148744،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
وقتی الف بچه رو پست می دی و معاون وزیر می کنی، نباید بیش از این روی اون حساب باز کنی. وضعیت اخ مدرک، سربازی رفتن، استخدام و در نهایت معاون وزیر شدن ایشان صدها سوال دارد که باید بررسی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین