پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
معاون شهردار قم گفت:با توجه به شرایط قم در زائر پذیری، شهر قم به احداث 7 هزار پارکینگ طبقاتی و با کیفیت نیاز دارد.

شعار سالعلیرضا قاری قرآن دوشنبه شب در پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم افزود: برای احداث پارکینگ باید جا نمایی شود و طبق طرح تفصیلی و با تاکید بر کیفیت مناسب این پارکینگ ها راه اندازی گردد.

وی تصریح کرد:در حال حاضر 5 هزار واحد پارکینگ در قم فعال است که بخش زیادی از این پارکینگ ها به ویژه در سطح شهر و صحن شرقی حرم فاقد کیفیت است.
قاری قرآن با اشاره به لایحه مجوز اعمال ماده ۹ برای تملک پارکینگ عمومی در خیابان دور شهر که توسط کمیسیون عمران و حمل و نقل در جلسه مطرح شد بیان کرد:احداث پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم مغایرتی با طرح تفضیلی ندارد.
وی اظهارکرد: در هسته مرکزی شهر نیز به پارکینگ نیاز داریم اما باید طبق طرح و جانمایی صحیح برای رفع مشکلات ترافیکی احداث گردد.
معاون امور زیربنایی شهردار قم تصریح کرد:در بودجه سالیانه شهرداری تمهیداتی در جهت احداث پارکینگ اندیشیده شده است و احداث پارکینگ دور شهر نیز طبق مطالعات و براساس بودجه جانمایی شده است.
وی عنوان کرد: شهرداری بر آن است با تملک زمین در این منطقه پارکینگ را طبق نیاز احداث نماید که تملک آن نیز با نظر اعضای شورا امکان پذیر می باشد.
گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت مطالعات بیشتر در جهت احداث پارکینگ به این لایحه رای منفی دادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:96062111803، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین