پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
مدیر جهاد کشاورزی آبادان از آغاز خرید توافقی ارقام مختلف خرما در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: ناجی شهیب‌زاده شنبه اظهار کرد: خرمای کشاورزان بصورت توافقی خریداری می شود و قیمت اعلام شده با توجه به کیفیت و درجه بندی خرما تعیین میگردد.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت توافقی هر کیلوگرم خرمای درجه یک استعمران 21 هزار ریال تعیین شده گفت: مقدار دو هزار و 500 ریال از مبلغ فوق به عنوان هزینه های تبعی شامل جمع‌آوری، صندوق گیری و حمل و نقل تا درب کارگاه میباشد که توسط کارگاه های بسته‌بندی خرما در صورتی که توسط باغداران صورت گیرد پرداخت میشود.

مدیر جهادکشاورزی آبادان خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم خرمای استعمران درجه دو 15 درصد کمتر از درجه یک است و مدیریت جهاد کشاورزی آبادان لیست کارگاه های مجاز را از طریق مراکز خدمات در اختیار نخل‌داران قرار میدهد.

شهیب‌زاده تولید خرمای سال قبل را 65 هزار تن اعلام کرد و گفت: 20 هزار و 364 تن خرما در سال گذشته به صورت توافقی از کشاورزان منطقه خریداری شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: 13960625000284 ، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین