پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه شهدا ضانن اقتدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: صیانت از نام و یاد شهدا با امنیت ایران اسلامی و انقلاب گره خورده است.

شعارسال: محمد سلیمانی شامگاه یکشنبه در یادواره 76 شهید بخش کرانی که در مسجد جامع حسن‌آباد یاسوکند برگزار شد، با گرامیداشت یادو خاطره 450 شهید شهرستان بیجار و 76 شهید بخش کرانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: شهدای ایران اسلامی عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در جهان و در خاورمیانه مدیون ومرهون خون پاک شهدا است، گفت: شهید از مقدس‌ترین واژه‌ها در فرهنگ اسلامی است و این تقدس شهدا است که انقلاب اسلامی را پا برجا و آن را در تمام جهان الگویی برای بیداری‌های اسلامی کرده است.

سلیمانی با عنوان این مهم که فرهنگ ایثار و شهادت زمینه تمامی سربلندی‌های ایران اسلامی را فراهم کرده است، گفت: احیای فرهنگ شهادت از ضرورت‌های جامعه اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تأکید ویژه‌ای دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: صیانت از نام و یاد شهدا با امنیت ایران اسلامی و انقلاب و نظام مقدس ما گره خورده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان عنوان کرد: از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ما باور به فرهنگ شهید و شهادت و اعتماد به جانفشانی در راه نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

سلیمانی در ادامه به رشادت‌های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحملی رشادت رزمندگان اسلام بود که موجبات هراس و شکست دشمن شد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از ارزنده‌ترین ارزش‌ها در صفحه تاریخ ایران اسلامی است، گفت: ایران اسلامی بدون هیچ تجهیزاتی توانست لرزه بر اندام دشمن تا بن ندان مسلح آورد و آنان را شکست دهد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگرفته از عاشورا و محرم بود، گفت: جنگ حق و باطل از زمان حضرت آدم تا زمان امام زمان(عج) ادامه دارد و حق همواره پیروز خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3مهر1396، کدخبر: 13960702001379: www.kordestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین