پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
با حضور باشکوه مردم و مسؤولان آمل و شهرهای اطراف و با حضور رئیس اورژانس هوایی کشور، مراسم وداع با شهید مصطفی صادقی کارشناس اورژانس پیش‎بیمارستانی مازندران برگزار شد.

شعار سال: یکشنبه جمع زیادی از مردم و مسؤولان شهرستانهای آمل، فریدون‌کنار و شهرهای اطراف خود را به پایگاه هوایی اورژانس 115 مازندران در آمل رساندند تا در تشییع شهید مصطفی صادقی کارشناس اورژانس مازندران شرکت کنند.

شهید صادقی صبح شنبه به همراه کادر پروازی و دو تن دیگر از کارشناسان اورژانس پیشبیمارستانی برای امدادرسانی به سانحهدیدگان تصادف در جاده هراز اعزام شده بودند که بالگرد اورژانس در هنگام فرود به دلیل برخاستن گرد و غبار زیاد و از بین رفتن دید خلبان با تیر برق برخورد و به پرتگاه کنار جاده سقوط کرد.

بر اثر این حادثه، مصطفی صادقی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد، و دیگر کارشناس فوریت‌های پزشکی اورژانس به نام هوشنگ عباسی‌شیرسوار مصدوم شد و اکنون در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان 17 شهریور آمل بستری است.

یکشنبه با حضور رئیس اورژانس کشور و رئیس تابعه در مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه جمعه، کادر پروازی پایگاه هوایی اورژانس 115 مازندران، جمع زیادی از کارشناسان فوریتهای پزشکی مازندران، خانواده، بستگان و آشنایان شهید صادقی، مراسم وداع با آن شهید در پایگاه هوایی اورژانس مازندران برگزار شد.

تغییر نام پایگاه هوایی اورژانس 115 مازندران به پایگاه شهید صادقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم گفت: اورژانس هوایی مرکز فوریتهای پزشکی مازندران از زمان آغاز تاکنون با ارائه بیش از 200 خدمت پروازی برای رسیدگی به حادثهدیدگان تصادفات جاده‌ای نقش ارزندهای در نجات جان هموطنان داشته است.

قاسم جانبابایی با تسلیت به خانواده شهید مصطفی صادقی و اورژانس کشور، اظهار کرد: این عزیزان در جادههای پُرخطر همواره آماده خدمترسانی به مصدومان هستند و نام و یاد آنها را باید زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نام پایگاه هوایی اورژانس 115 مازندران بهنام پایگاه شهید مصطفی صادقی تغییر یافته و در سریعترین زمان ممکن نیز این پایگاه با یک بالگرد جدید تجهیز میشود.

قرائت پیام تسلیت وزیر بهداشت

در این مراسم پیام تسلیت سید حسن قاضیزاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرائت شد.

پس از برگزاری مراسم وداع با شهید صادقی در پایگاه هوایی اورژانس مازندران، پیکر آن شهید به سمت زادگاهش در روستای «بی‌نمد» فریدون‌کنار انتقال داده شد و تا دقایقی دیگر نیز مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید برگزار میشود.

به گفته سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شهید مصطفی صادقی متولد 1356 است، 15 سال سابقه فعالیت در اورژانس 115 را دارد و از سال 89 با راه‌اندازی پایگاه هوایی اورژانس 115 مازندران در آمل، در مأموریتهای این اورژانس مشغول بهکار شد، شهید صادقی متأهل و دارای یک فرزند پسر 10 ساله است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 2 مهر 96، کد مطلب: 13950701000475 ، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین