پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
مسؤول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان از اعزام بیش از یک هزار و 300 زائر اولی از استان گلستان به مشهد مقدس خبر داد.

شعار سال: حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار کرد: با توجه به تأکید ویژه‎ای که مقام معظم رهبری در بندهایی از حکم تولیت آستان قدس رضوی در خصوص توجه به زائران محروم داشتند، از سوی آیت‎الله رئیسی و همکاران آستان قدس رضوی تدابیری اندیشیده شد تا اقداماتی در راستای حمایت از محرومان انجام شود.

وی یکی از اهداف تشکیل دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‎ها را شناسایی محرومان و اعزام به مشهد مقدس با کمک مردم دانست و گفت: دفتر آستان قدس رضوی از مهرماه سال گذشته تأسیس و در بهمن‎ماه در استان گلستان افتتاح شد.

مسؤول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان با اشاره به شرایط آستان قدس رضوی برای اعزام به مشهد مقدس، تصریح کرد: افرادی که اعزام می‎شوند باید بالای 40 سال سن داشته باشند، از محرومان جامعه و زائر اولی باشند و در صورتی که زائراولی نبودند در پنج الی 10 سال اخیر به زیارت امام رضا (ع) نرفته باشند.

طاهری از اعزام بیش از یک هزار و 300 زائراولی از استان گلستان به مشهد مقدس خبر داد و یادآور شد: امشب (سوم مهرماه) نیز 90 گلستانی به‎عنوان زائراولی به مشهد مقدس اعزام می‎شوند.

وی با بیان اینکه در شهریورماه‎ سال‎جاری نیز 90 نفر از خانواده‎های جان‎باختگان حادثه معدن آزادشهر به مشهدمقدس اعزام شدند، از اعزام دانش‎آموزان نخبه محروم به مشهد مقدس در آینده خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 04 مهر 1396، کد مطلب: 13960703001827: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین