پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۷۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
وزیر مهاجرت دانمارک در اقدامی که آن را دفاع از آزادی بیان خواند، تصویر توهین‌آمیز سال ۲۰۰۶ یک روزنامه دانمارکی درباره پیامبر اسلام (ص) را در صفحه فیس‌بوک خود بازنشر کرد.

شعارسال: وزیر مهاجرت دانمارک روز سه شنبه در اقدامی شنیع، عکسی از صفحه آیپد خود که تصویری توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام (ص) بود را در صفحه فیس بوک خود بازنشر کرد.

این پست فیس‌بوکی در واکنش به تصمیم موزه «اسکوگارد» در وایبورگ دانمارک، مبنی بر عدم گنجانده شدن این تصویر در نمایشگاه توهین به مقدسات این موزه، منتشر شد.

«اینگر استوی برگ»، وزیر مهاجرت دانمارک با انتشار این تصویر در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: این تصمیم موزه است و آنها برای انجام آن اختیار تام دارند ولی به عقیده من شرم‌آور است.

عکسی که وزیر مهاجرت دانمارک در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده، آیپد او را نشان می دهد که تصویر توهین به پیامبر اسلام (ص) را به عنوان تصویر پس زمینه آن انتخاب کرده است. او همچنین در ضمیمه این پست نوشت: از این تصویر برای پس زمینه صفحه نمایش آیپد استفاده می کنم چراکه به من یادآوری می کند که دانمارک یک کشور با آزادی بیان است که حتی حق انتقاد از ادیان نیز در آن وجود دارد!

گفتنی است در سال 2006 مجموعه ای از تصاویر توهین آمیز درباره پیامبر اسلام (ص) در روزنامه «یولاندس پوستن» دانمارک به چاپ رسید که پس از انتشار خشم مسلمانان این کشور و سراسر جهان را برانگیخت به طوری که حدود 50 نفر در حمله به سفارتخانه های دانمارک در خاورمیانه، آفریقا و آسیا جان خود را از دست دادند.

تصویری که وزیر مهاجرت دانمارک در فیس بوک خود منتشر کرده یکی از آن تصاویر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 4مهر1396، کدخبر: 6258840: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Bulgaria
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
اینا همشون می خواهند که خودشان را به امریکا وصل کنندو فکر میکنند که اونجا خبریه...نخیرم از ایم خبرا نیست خانوم غیر از فلاکت و سقوط اونطرف چیزی نیست
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
در واقع اونا از اتحاد مسلمونا از مراسمات عزاداری که هر سالعه داره با شکوه تر برگزار میشه واهمه دارن برای همین به هر نحوی میخوان کار خرابی کنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین