پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به اینکه امام حسین(ع) متعلق به همه انسان‌های آزاده جهان است، گفت: جامعه اهل سنت به امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارادت ویژه‌ای دارند.

شعار سال: مولوی محمدعلی شهنوازی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) نماد عظمت و حقانیت دین مبین اسلام بود و این قیام سبب شد تا بسیاری از فتنه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان خنثی شده و به خودشان بازگردانده شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بیان اینکه امام حسین(ع) متعلق به شیعه و سنی و همه انسان‌های آزاده جهان است، تصریح کرد: جامعه اهل سنت به امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارادت ویژه‌ای دارند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) تمام قد و با مقاومتی بی‌نظیر مقابل دشمنان ایستادگی کرد و با نثار خون خود و 72 تن از یارانش، دین اسلام را برای همیشه از گزند دشمنان بیمه کرد.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: هدف از قیام امام حسین(ع) احیاء و زنده نگه داشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بود و امروز می‌بینیم که دشمنان از این فریضه مهم و الهی هراس دارند و با گسترش آن مایوس و ناامید می‌شوند.

مولوی شهنوازی گفت: ملت با بصیرت و بیدار ایران اسلامی همواره تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند که ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی ذره‌ای از اصول اسلامی خود کوتاه بیایید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6مهر 96، کدمطلب:1532295، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین