پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ارائه طرح خودمختاری کردستان و ایجاد هندسه جدید در خاورمیانه توطئه سیاسی از جانب آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی است.

شعارسال: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: تجزیه، قطعه قطعه کردن، در مقابل هم قراردادن، تضعیف قدرت منطقه ای خاورمیانه و ایجاد داعشی رسمی برای تشنج وهرج و مرج از هدفهای طرح خودمختاری کردستان است.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا با اقدامهای جنایتکارانه خود همواره به دنبال چپاول و استعمارگری هستند و سابقه ای ننگین در تاریخ بشریت دارند و هیچگاه قدمی برای تعالی بشریت برنمی دارند.

خطیب جمعه بوشهر گفت: اعتماد به این خائنان اعتماد و تکیه به جنایت است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب همواره اعتماد نکردن به استکبار جهانی و انگلیس را مورد تاکید قرار می دهند و مذاکره با آنان را بدون ارزش می دانند.

وی به تاکید امام راحل مبنی بر اینکه 'آمریکا شیطان بزرگ است' اشاره و بیان کرد: سنگ اندازی در مسیر اجرای برجام از سوی آمریکا حرکت جدیدی نیست. در مقابل این زیاده خواهیهای استکبار جهانی در صورت کوچکترین تجاوزی، ملت ایران در کنار نیروهای مسلح و با هدایتهای رهبر معظم انقلاب درسی تاریخی به آنها می دهد.

او همچنین به مراسم باشکوه تشییع جنازه شهید محسن حججی اشاره و بیان کرد: شهید حججی و دیگر شهیدان انسانهای بزرگ و ارزشمندی هستند که در اوج مقاومت و حفظ حریم اهل بیت(ع) در مقابل داعش قرار گرفتند به همین دلیل اینگونه مورد تکریم قرار می گیرند. به همین دلیل است که راه این شهیدان به عنوان صراط مستقیم انقلاب در جامعه معرفی می شود. شهیدان مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که بزرگی انسان و ولایتمداری در مجاهدت، پایداری، شجاعت و حضور در صحنه های حساس و تعیین کننده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 7مهر1396، کدخبر: 82680877: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین